Tuesday, September 25, 2012

Mačkasti smokey eyes

U ovom kratkom tutorijalu ću vam pokazati kako da kreirate Cat smokey eyes. 


Za postizanje ovog look-a sam koristila:
  • Oriflame Smooth definer olovku za oči;
  • Oriflame maskaru;
  • Giordani Gold alajner; 
  • Aurine četkice;
  • Aurinu senku Smokey Eyes;
  • Oriflame senku.

 
Prvo sam nanela Oriflame senku (1. i 2. nijansu) na kapak. Zatim sam trećom (crnom) nijansom izvukla ivice i kreirala taj "Mačkasti look", potom sam uz Aurinu četvrtu nijansu (sivkastu) ublažila prelaze. Zatim belom senkom (Oriflame/Aura) osenčila predeo ispod luka obrva do kraja obrve i istom bojom unutrešnjost oka osenčila, kako bi se vizuelno uvećale. Pa je sledilo stavljanje olovke, alajnera i maskare. Olovku možete iscrtati skroz do kraja (ka nosu) i blago liniju izvući nakoso. Na kraju sam podebljala obrve i time završila look.


Kako vam se dopada?

*Model: Nena Jović

No comments:

Post a Comment