Tuesday, September 25, 2012

- Aura - Smokey Eyes Senke

Preslatke male palete koje morate imati!
                   
            Izuzetnog kvaliteta, odlično pigmentovane. Dobre su za postizanje Smokey eyes efekta. U Lilly-ju koštaju oko 460 dinara, što je vrlo pristupačno za ovakvu četvorobojnu paletu. Postoje dnevne i večernje varijante. Izuzetno su svetlucave i odlično se mogu kombinovati. Na poleđini se nalazi uputstvo koje može biti od velike koristi početnicima.
            Ja za sada imam paletu broj 201. Boje su izuzetno lepe, naročito ova plava. Vrlo sam zadovoljna svim nijansama i lepo se mogu ukombinovati. Sastoji se od bele, sive, tamno plave i tamno sive boje uz koje se dobija i aplikator za nanošenje.
              Mana ovih senki je ta što se trune i dešava se da se predeo ispod oka umaže senkom i razbrlja, to je jedina stvar koja mi je zasmetala.
             Nameravam da kupim i ostale palete, budući da sam zadovoljna, a i cena je vrlo pristupačna. Moja iskrena preporuka!
              Za više informacija: Aura
                                                            Ocena:  * * * *

No comments:

Post a Comment